jueves, 11 de junio de 2009

ja torno a ser aquí




Mai em cansaré d' escoltar aquesta cançó, mai.
Always the summers are sleeping away... quan no em porta uns records me'n porta uns altres, però mai em deixa indiferent.
Són dies de poca inspiració, d' apatia. Dies melancòlics, de mirar per la finestra i veure el sol, la gent passejant...
estiu, estiu, estiu, vacances, vacances, vacances, llibertat, llibertat, llibertat...

no em demaneu gaire mes, renovo per fer alguna cosa.

en fi en fi, sort a la gent amb l' ultim dia de sele, sort a l' altra gent amb les recus i salut a tothom.

1 comentario:

  1. Un pèl tard si l'has publicat a la 1 del migdia... i si era de la nit... què collons fots aquí a aquestes hores? xDDDD

    Com que ja m'havies desitjat sort, encara que fós perquè t'hi vaig obligar, et perdono ;) xDDD

    Apatia => generalitzada

    ResponderEliminar